khiyanat







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سلام خدای من

 سلام خدای من

   حال منو نمیخوای بپرسی یا واست فرقی نمیکنه ؟

پس بذار خودم بگم ...... خسته شدم خدا , دیگه بریدم

          آخه مگه من خودم خواستم که کسی رو دوست داشته باشم ؟

آخه مگه من خواستم زندگیم اینطور باشه ؟

                 درد رو خودت دادی , درمونشم خودت بده خدای من

  خدایا با دلتنگیهام چیکار کنم ؟

          وقتی حتی طنین قشنگ صداش نیست که آرومم کنه ؟!!!

  وقتی پیشم نیست که حتی ببینمش ؟

 خدایا ناشکری نمی کنم ......... پشیمونم نیستم که دوستش دارم

                                              فقط خسته ام  , خیلی خسته

   خدایا چرا با من اینکارارو می کنی ؟

         یا ازش بیخبرم

یا وقتی لطف میکنی و از حال و کاراش باخبرم میکنی داغون میشم

                                                    همه زندگیم میریزه بهم !!!!

   خدایا این خبر چی بود که بهم دادن ؟

              خدایا وقتی شنیدم انگار همه دنیا رو سرم خراب شد ....

      از اون موقع که شنیدم نمیدونم رو زمینم یا تو هوا ؟!!!!

              خدایا میخوام بیام پیشت

 به یگانگی خودت قسم دیگه نا ندارم حتی نفس بکشم ....

                خدایا خیلی خسته ام ...... به دادم برس




[+] نوشته شده توسط milad.amiri در 10:46 | |